הוגשה תלונה במשטרה: סגן הרמטכ"ל לשעבר קרא למרד

נתי קאליש 3 Comment on הוגשה תלונה במשטרה: סגן הרמטכ"ל לשעבר קרא למרד

סגן הרמטכ"ל לשעבר יאיר גולן שהיה ח"כ מטעם מרצ קרא היום ל"מרי אזרחי" בעקבות "הרס מערכת המשפט" לדבריו. הוא הוסיף גם דברים הסתה נגד החרדים וכתב: "לא נסכים להרשאה לחרדים לעשות ככל העולה על רוחם" | ח"כ מהליכוד הגיש תלונה במשטרה נגד גולן

יאיר גולן צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סגן הרמטכ"ל לשעבר, ומי שהיה מועמד להיות רמטכ"ל ח"כ לשעבר יאיר גולן קרא היום, ל"מרי אזרחי רחב היקף" בעקבות הרפורמה המתוכננת במערכת המשפט.

"חברות וחברים, כנגד ממשלת הזדון והרשע יש רק דרך אחת – מרי אזרחי רחב היקף" כתב גולן בפוסט שפרסם. "הרס מערכת המשפט, מינויים פוליטיים ללא הגבלה, הרשאה לחרדים לעשות ככל העולה על רוחם בכספי המיסים שלנו, למה שנסכים, למה שנקבל את זה על הראש שלנו, על הכיס שלנו, על החיים שלנו? לעולם לא נסכים" הוסיף ותקף על הדרך גם את החרדים.

"ממחר בבוקר מחליפים דיסקט. לא עוד הפגנות מנומסות במוצ"ש, לא עוד פוסטים נמלצים לעת ערב, ולא לקינה בכי ונהי. רק מעשים. רק תוצאות" המשיך סגן הרמטכ"ל שלעבר. "עסקים יושבתו, שירותים יושבתו, דרכים יחסמו, והמתיימר לשלוט באמצעות מושחתים, נהנתנים, קיצוניים וחשוכים יגלה שהעם הוא הריבון" איים.

"אנחנו הריבון, ואנחנו נקבע את גורלה של המדינה שלנו. הכוח לעם, וזה לא יקרה ללא מאבק נחוש ואמיץ" כך גולן, שכזכור מפלגתו מרצ, לא עברה אפילו את אחוז החסימה בבחירות האחרונות.

לאחר פרסום הדברים החמורים, חבר הכנסת אריאל קלנר הגיש תלונה במשטרה בתגובה על אמירותיו של יאיר גולן.

קלנר מסר: ״לא ניתן שאיומים יחליפו דיונים. הגשתי תלונה במשטרה כנגד יאיר גולן אשר הסית במפורש את הציבור לבצע עבירות פליליות. משטרת ישראל חייבת לשמור על החוק והסדר ולגלות אפס סובלנות כלפי קריאות למרד נגד הממשלה הנבחרת ואיומים מפורשים עליה, לבל תבצע את מדיניות לה התחייבה".

"יש קווים אדומים שאסור לחצות ושמנהיגי השמאל חוצים מהר מדי. דרך האלימות ההסתה לא יכולות להחליף את דרך השיח והדיון שאותם אנחנו מתחילים בימים אלה בכנסת. לא ייהלכו עלינו אימים. אפס סובלנות למרדנות ואלימות" כך ח"כ קלנר.

נציין, כי גולן לא נבחר לכנסת האחרונה, ומשכך אין לו חסינות.

 



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    עכשיו מעניין לראות אם יש כיסוי לדיבורים של בן גביר, ואיך המשטרה תטפל בזה. בן גביר טוען שהולך להיות אכיפה שוויונית
    ברור שאם איש ימין היה מתבטא כך הייתה נפתחת חקירה, הרי מעולם לא הייתה כזו התבטאות מצד אנשים מפורסמים בימין הקוראים למרי זרחי, אף אחד לא העז וגם לא העלה בדעתו. אז מעניין לראות איך יטופל ואם יטופל הברנש הזה, יאיר גולן הבזוי והשפל.

  2. 2

    מה זאת אומרת הוגשה תלונה, הבנאדם כבר היה צריך להיות עכשיו מעונה בחדרי השב"כ

  3. 1

    אני הכי אהבתי את המשפט שלו ש”אנחנו הרוב ואנחנו הריבון”
    כנראה הוא שכח שהרוב הזה לא עבר את אחוז החסימה…